Pages

Tuesday, September 30, 2014

Idea Bernas PV-ATM Bantu Masyarakat


Anggota Persatuan Veteran Angkatan Tentera Malaysia (PV-ATM) disaran menjadi mata dan telinga kepada kerajaan untuk kesejahteraan negara.

Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Dato’ Jailani Johari berkata walaupun mereka sudah tidak berkhidmat dalam ATM namun mereka mempunyai pengalaman luas serta idea yang bernas bagi membantu pihak kerajaan.

“Ketika ini ada kenyataan yang kurang tepat dikeluarkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dan kita mengalu-alukan golongan veteran ini untuk berkongsi pendapat dan pandangan mereka serta memberi nasihat kepada masyarakat di luar sana.

“ATM sentiasa menyokong kerajaan dan kita harap mereka yang telah tamat perkhidmatan juga terus dapat menyumbangkan khidmat mereka kepada negara,” katanya yang juga Ahli Parlimen Hulu Terengganu selepas menyempurnakan penyampaian pingat-pingat sempena Mesyuarat Agung Tahunan PV-ATM di Hulu Terengganu, semalam.

Dalam majlis itu, 61 veteran ATM seluruh Terengganu menerima pingat Jasa Malaysia dan Pingat Sentiasa berjuang bagi menghargai jasa dan pengorbanan mereka.

Sumber :- http://teganukita.my/idea-bernas-pv-atm-bantu-masyarakat/

No comments:

Post a Comment