Pages

Tuesday, September 30, 2014

UMNO Perlu Perpaduan Luar Biasa – Razif


Pemimpin dan ahli UMNO di semua peringkat perlu mempunyai kekuatan dan perpaduan yang luar biasa dalam mendepani cabaran politik semasa.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri, Dato’ Ahmad Razif Abd Rahman berkata, ini merupakan keperluan penting dalam menentukan kelangsungan survival bangsa lebih-lebih lagi ketika semua peringkat pemimpin kini diuji dalam pelbagai bentuk cabaran.

Kata beliau, perpaduan juga sebenarnya merupakan asas yang membentuk UMNO sejak dahulu lagi, tetapi sedikit pudar akibat peredaran masa.


“Apa yang kita lakukan selama ini bukanlah tidak betul, tetapi masih ada kekurangan. Kita dilanda masalah tidak bersatu kerana wujudnya kelompok-kelompok orang berpolitik secara tidak ikhlas.

“Namun, kita kini perlu bermuhasabah dan kembali dengan semangat luar biasa. Ini penting kerana ketika ini pemimpin di semua peringkat dari akar umbi hingga ke peringkat atasan diuji dalam pelbagai cara,” katanya berucap merasmikan Persidangan Perwakilan UMNO Bahagian Kuala Terengganu di Stadium Negeri, Batu Burok, semalam.

Hadir sama, Ketua UMNO Bahagian itu, Datuk Mohd Sabri Alwi.

Sumber :- http://teganukita.my/umno-perlu-perpaduan-luar-biasa-razif/

No comments:

Post a Comment